مقالات آرشیو خبر ها
آیا فابیو پاراتیچی حقیقت را گفت؟!

آیا فابیو پاراتیچی حقیقت را گفت؟!

 

باور آنچه فابیو پاراتیچی با چهره‌ای مصمم به خبرنگار شبكه تلویزیونی Sky Sports گفت هرچند به اندازه كافی به طرفدارانی كه منتظر آمدن چهره‌هایی سرشناسی مثل: پاول پوگبا، كریستین اریكسن و یا حتی راكیتیچ و ویدال بود شوك وارد كرد اما یك سؤال را در بیست و چهار ساعت گذشته بوجود آورده كه «آیا پاراتیچ حقیقت را گفت؟»

 

به نظرم جذب دژان كولوشفسكی، خرید مهمی برای یوونتوس در ماه ژانویه بود. ما برای به دست آوردن او تلاش‌های فراوانی كردیم و خوشحالیم كه توانستیم با او قرارداد ببندیم. توافقات از ابتدای مذاكرات مشخص بود و ما مشكلی برای ماندن او در پارما تا انتهای این فصل نداشتیم. او بازیكنی جوان است و مطئمناً خریدی خوب برای ما به حساب خواهد آمد. كولوشفسكی بازیكنی مهم برای ساختن یوونتوس در آینده است. فكر می‌كنم با جذب او فصل نقل و انتقالات زمستانی نیز برای یوونتوس به نقطه پایانی‌اش رسیده باشد.

 

برعكس پاراتیچی، مائوریتسیو ساری در واكنش به اظهارات مدیر ورزشی یووه سیاست‌ورزانه ابراز نظر می‌كند:

 

قرار است فابیو شام مهمانم كند؛ سعی می‌كنم در این مورد با او صحبت كنم؛ هرچه باشد این از یك ماه سوال و جواب شدن از خبرنگاران بهتر است! در مورد نقل و انتقالات زمستانی مدام با هم حرف می‌زنیم. اما حرف‌های دیروز او برعكس تعجب شما برای من عادی است!

 

اما واقعیت چیست؟! به نظر می‌رسد با اوضاع و احوال فعلی مدعیانی همچون اینتر و لاتزیو منطقی نیست یووه از همین حالا این پنجره مهم را برای خود بسته شده مفروض كند، خصوصاً آنكه تا روز جمعه سی و یكم ژانویه نیز برای هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص نیازهایش زمان دارد.

 

تسلط بالای 60 درصد مالكیت توپ در دیدار مقابل كالیاری در كنار آمادگی نسبی آرون رمزی و باز نگه داشتن دریچه‌های امید از سوی آدرین رابیو، دست‌كم در این بازی بارقه‌های امید را برای یووه روشن نگه داشت. اگر ساری همانطور كه در بازی‌های گذشته یووه نشان داده اصراری به استفاده همزمان و مستمر از سه مهاجم نداشته باشد و در برخی از دیدارهای با تركیب دو مهاجم و یك هافبك هجومی در پشت سر آنها تاكتیك‌های ساری‌بالش را پی‌ریزی كند، به نظر می‌رسد می‌تواند در رقابت‌های داخلی با حاشیه‌ای نسبتاً امن راهش را ادامه دهد.

 

اما نگرانی از آنجا آغاز خواهد شد كه مدعیان این فصل سری آ كه تعداشان كم هم نیست در پی ترمیم نقاط ضعف‌شان برآیند و ‌آن وقت است كه دیگر حتی پاراتیچی نیز نمی‌تواند همچنان پای اظهاراتش مبنی بر پایان یافتن نقل و انتقالات زمستانی برای یووه آنهم تنها 4 روز پس از آغاز آن سخن بگوید.

 

به نظر می‌رسد این اظهار نظر پاراتیچی بیش از هر چیز یكبار دیگر یادآور جدال ابتدای فصل او با جوزه‌په ماروتا باشد كه در ماجرای دیبالا، ایكاردی، هیگواین و لوكاكو شكل گرفته بود. چه این یك بلوف از سوی مدیر ورزشی یووه تلقی شود چه یك استراتژی از پیش تدوین شده، زمان حدوداً 4 هفته‌ای باقیمانده از این پنجره نقل و انتقالات می‌تواند هر برنامه‌ای را تغییر دهد، حتی اگر از سوی مدیر 47 ساله یوونتوس به عنوان یك اصل «غیر قابل تغییر» بیان شده باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: